Wij zijn codekick

Updates & insights
uit de digitale wereld


Scroll en lees onze blogposts

Het zoekmachine-optimalisatie proces

25/09/2017



Zoekmachine optimalisatie is een proces dat bestaat uit verschillende onderdelen. Met elke stap maken we je website een stuk beter, waardoor je hoger in Google komt te staan. De optimalisatie begint bij de verbetering van je website: de technische opbouw, de inhoud en de links van en naar je website. Het optimaliseren voor zoekmachines is een zeer technisch verhaal en verdelen we onder in 4 stappen.

Lees de blogpost

6 redenen waarom jij Microsoft Office 365 moet hebben

24/01/2017



Weet jij wat je hebt moeten doen om te staan waar je nu staat? Gewoon kijken naar hoe de wereld aan je voorbijging, is waarschijnlijk niet jouw antwoord. Innovatie en zoeken naar opportuniteiten daarentegen liggen misschien al dichter bij de waarheid. Niet?

Lees de blogpost

Google straft opdringerige popup-advertenties af

23/01/2017



Heb jij ook een hekel aan pop-up advertenties en interstitials (die paginagrote advertenties die over je volledige browserscherm verschijnen) tijdens het surfen op je mobiele toestel? Wel dan hebben we goed nieuws voor jou: Google zal ze jou minder laten zien.

Lees de blogpost

Uitgelegd: wat is SEO nu eigenlijk?

2/08/2017



Als men spreekt over zoekmachine optimalisatie, gaat het over het algemeen ook snel over SEO en SEA. Het is echter een misverstand dat deze twee begrippen door elkaar gebruikt kunnen worden. Beiden kunnen een onderdeel zijn van je internet marketingstrategie, maar het zijn twee uiteenlopende zaken. Het is daarom van belang dat het verschil tussen SEO en SEA heel duidelijk is.

Lees de blogpost

Cookies op je website: waar moet je nu op letten?

22/11/2016



Je bent niet verplicht om cookies op je website of webshop te plaatsen en toch worden vele websites ermee uitgerust. Waarom? Wie zijn ze? Wat doen ze? En vooral: waar moet je nu op letten?

Lees de blogpost

Het ABC van direct traffic

6/02/2017



Als we de laatste jaren met iets rond onze oren zijn geslagen, dan is het wel data-driven marketing. Dankzij de digitalisering krijgen marketeers steeds meer inzichten in data van hun klanten en nemen ze op basis daarvan beslissingen. Een toegankelijk medium met enorm veel data is Google Analytics, maar morgen we die data wel zo blind vertrouwen? En hoe moeten we die gaan interpreteren?

Lees de blogpost