Watz
Watz is een jonge en erkende energieleverancier uit België met maar liefst 33.000 aansluitingen. Ze beiden een fris alternatief tegenover de traditionele multinationals en onderscheiden zich met hun no-nonsense mentaliteit. Ze klopten bij CodeKick aan om een compleet nieuwe klantenportaal te bouwen dat volledig in lijn ligt met hun communicatie: Geen gezever. Challenge accepted!
Gewoon een klantenportaal geen gezever
Toen bleek dat het klantenportaal volledig verouderd was, besloot Watz te gaan voor een modern en praktisch klantenportaal waar klanten terecht kunnen met hun vragen. Een responsieve webapplicatie voor zowel desktop als mobiele apparaten waarbij klanten alle gegevens op elk moment van de dag kunnen bekijken. We gingen aan de slag met een grondige analyse van de werkelijke wensen van Watz. Daarna werd deze analyse omgevormd in concrete taken voor onze developers.
Zelfs de meest eenvoudige vraag kan je er terugvinden. Voor wie zijn vraag niet beantwoord ziet in het klantenportaal, kan terecht bij de support met zijn/haar vraag. Het portaal geeft de klant een totaaloverzicht: van facturen tot het soort aansluiting. En groot pluspunt: ook het gemiddelde verbruik kan je er terugvinden.
"We hebben in CodeKick een efficiënte partner gevonden voor de uitbouw van onze software. Omdat ze er onze business processen zo goed begrijpen, denken ze actief mee aan de uitbouw van nieuwe en oplossingsgerichte functionaliteiten die onze bedrijfsvoering vereenvoudigen."