Ontdek de case

Bevernagie
Uw Prik & Tik drankenhandel uit Lichtervelde


Scroll en ontdek het project

Website
Bevernagie



Drankenhandel All drinks Bevernagie is van oorsprong een familiale brouwerij. Van 1899 tot 1980 brouwden opeenvolgende generaties van de familie Bevernagie er bier dat werd geleverd in de omliggende cafés. Sinds 1980 is de activiteit gericht op de bier- en drankenhandel. Om die verder uit te breiden verhuisden ze in 1993 naar een nieuw adres. Vandaag belevert Bevernagie als (drankenhandel) horecazaken en bedrijven. Daarnaast is er een winkel waar particulieren terecht kunnen voor hun aankopen.

Bekijk de website

Ons
verhaal



De uitdaging

De drankenhandel maakt deel uit van de prik & tik groepering. Op dit ogenblik één van de grootste aankoopgroeperingen van drankenhandels in ons land. Vanuit de groepering krijgen de drankenhandels marketingmateriaal ter beschikking. Voor drankenhandel Bevernagie was de kloof tussen de uitstraling van hun offline communicatie en online aanwezigheid te groot. Om die kloof te dichten, klopten ze bij ons aan.

De oplossing

Net zoals bij Prik en Tik kozen we voor een opvallend design, maar rekening houdend met de huidige huisstijl van de drankenhandel. Via de grote afbeeldingen, die ook als navigatie dienen, geven we de surfer meteen de sfeer van de winkel mee en de duidelijke structuur van de verschillende diensten en producten die ze aanbieden.